2008-01-04

Ett nytt år, ett nytt liv och en ny hemlig regel!
Ett nytt kapitel, En nystart och ett stycke börja om från början!

Det är dags att göra lite förändringar tror jag!
Det är dags för en liten nyare verision av mig^^. Vet inte riktigt hur det ska gå till, men en sak är säker!
Jag ska ändra på ett tiotal saker i mitt liv! Dags att brösta upp sig lite och bli lite morskare!
Någon dag under veckan sker i alla fall den första förändringen, förhoppningsvis den andra också! De andra kommer att förändras sakta men säkert!
År 2009 börjar som singel, och icke skolfärdig!! År 2010 är mitt största arbetar-år och 2011 börjar min jordenrunt resa (om jag får med mig en kompis såklart)!

Jag blev dock taggad att avsluta det här året med att åka till stockholm, eventuellt flytta, med Jennie och söka tusentals Jobb!
Skulle vara jättekul att praktisera på ett bolag som gör filmmusik! Det känns som att det här året slutar med att mitt nya liv börjar ordentligt!
Jag vill utforska världen, jag vill dansa på moln, gå på vattnet, göra allt som om jag kunde leva upp till mitt namn ALLMIGHTYMOE!^^
Nej men seriöst vill jag uppleva så mycket jag bara kan innan jag blir för gammal (dvs, skaffar en riktig karl och familj)

Det läskiga är att jag redan ser framför mig hur mitt familjeliv kommer att se ut!
Det här är i alla fall en början i ett nytt kapitel av mitt liv!
2009 ska jag se till att det blir mitt bästa år.


I am sorry, I am sad, I can't do this anymore! You hurt me, you expand my wounds, you make me feel I'm nothing, worth less than shit! I become so numb, my eyes are full of tears because of what you said I determined belived.
On my outside I laughs more than I cries, on the inside I cries more than I laughs!
I'm badly hurt, you make it impossible trust you! You don't give a shit, only ignore, acts like you are too good to even try, you got too much pride, and I am sorry that I fooled myself, I am sorry I tried to belive what you said!
I become numb, I am sorry, I am sad, You hurt me, You make me feel I'm nothing, worth less than shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0