2009-02-14

Äntligen hemma säger jag! Skönt att vara här, är så fruktansvärt trött på Bolle! Så nu var det fantastiskt fabulöst skönt att komma hem!^^.

Har haft lite grejjer för mig så har inte hunnit skrivit p.g.a det.

Onsdag- kommer hem, går hem till Stuart
Torsdag- Träffa Andy och jobba
Fredag- Vara hundvakt, hänga med tjejerna, åka med Mad o träffa Ems
Lördag- (idag), Vakna. ut och gå med Mad, slöa, städa och åka iväg på parteey.

Känns som fullspeckat schema, men antar att jag får vila ut om 45 år. När det är min generations tur att vara gammal och bli omhändertagen av diverse människor! Kände att den här dagen är helt underbar, solen skiner det är lagom kallt ute och himlen är alldeles klarblå. En sådan dag som man når sitt essence:) tihi.

Nu är det dags att rappa på, ska träffa Mad nu och gå ut och gå en sväng som sagt.
Har inte tid med det här tramses;)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Går det inte bra att hälsa på mig nånting i Sundsvall då? And how about answering your phone hun. :)

2009-02-17 @ 13:46:05
URL: http://jennaaa.blogg.se/
Postat av: Moosing:

JENNIFER: Point taken! I am sorry hun. Been bussy and got some stuff that I'm going through right now! Thnak you for being there and thank you for letting me know I got you to rely on!

2009-02-17 @ 21:02:04
Postat av: Jennifer

Always hun, (from now on) ... :) Love

2009-02-18 @ 11:28:41
URL: http://jennaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0