2009-02-12

Idag är det torsdag och dessutom inte vilken torsdag som helst=). Eller jo det är det fast ändå inte.
Första dagen idag som jag ska jobba igen på mitt gamla jobb.

Stuart och jag!

Träffade Stuart igår, som helt allvarligt går in i en pendelpsykos snart^^ hihi. Oroa dig inte vännen, det är bara ett halvår kvar;). Förutom det så borde vi ses en annan dag, vi har lite och diskusitera.

Önskade att jag skulle kunna hänga med maads och gänget och åka pulka ikväll, men tyvärr så jobbar jag till 21.00 ikväll och därmed utesluter jag mig själv från den underbara pulk kvällen:(. En annan dag brewds and boyzz=).
Imorgon ska jag hem till Räven och kolla på Let's dance och frossa lite chips och godis=), lägga på mig lite extrakilon utöver dom extrakilon som redan finns, ääh men va faan, det är jag vär=).
Emil kom ihåg att allt är ditt fel, ditt fel och ingen annans;). Eftersom att allt som händer numera klassas som mitt fel men du, när jag tänker efter, det var jag också värd:). höhö^^

Idag kommer det unt hunt till mig:). Jag ska vara barnvakt åt katie, mysiga, svarthåriga, fyrbenta, skälliga katie=). Ska bli mys, älskar verkligen dom där hundarna, är det någon som förstår mig så är det dom, precis allt!

Ja nu har jag inte tid att sitta här mer, ska in och duscha lite och tvätta lite:) haha bybye all peeps!

Kommentarer
Postat av: Kungen

inte den snabbaste på att duscha kanske när jag hinner åka till gävle, hämta ut pass, pka till max, käka. åka tillbaka till sandviken och ändå får man stå och vänta? :O

2009-02-12 @ 17:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0