2009-02-09

Nu har vi gjort spelat sista föreställingen av våran teater "HOUSE OF BERNADA ALBA".  Sjukt kul har det varit och jag saknar det redan, det är en sån känsla att stå på scenen, värsta endorfin kicken :D. Iofs är det skönt på samma gång eftersom att det är en del annat plugg att göra, ikväll är det matteprojektet som styr. Alltid är det något och aldrig är det en lugn stund, men vaa faan, för många lugna stunder så blir ju livet tråkigare, inte sant?

För er som inte visste det så åker jag hem i morgon kväll redan (tisdagkväll) och blir hemma ända tills söndag kväll. Ska jobba på onsdag och söndag.

Dessutom har jag fått tillbaka mitt gamla jobb nu också=). Är så fruktansvärt glad över det, trodde ett tag att jag blev tvungen att leva på sparpengarna, vilket inte är en jätte hit:P. Men nu är det löst i gen=).

Jag vad säger vi om fredagen? Spårad? Alkohol? Fulla människor? Minitranan? Sport in?
Och så klart smällen över ögat, AJ AJ AJ! Men nu är det lugnt igen haha=). Jävla random kväll alltså! Fii fan.

Emil: Suuuuuuuuuuuuug av mig! Standarnd kommentaren hela kvällen! Uj uj ^^

Jaa, nu ska jag återgå till att plugga igen. men vi hörs.
Keep in touch bro;)


Kommentarer
Postat av: Kungen

Välkommen hem godsak.

tack för mej, hej

2009-02-09 @ 21:14:02
Postat av: Kungen!

Välkommen hem godsak.

Tack för mej, hej.

2009-02-09 @ 21:15:24
Postat av: Anonym

Jaa fredagen var lyckad :) haha! Måste ses någon dag då när du är hemma tycker jag, hör av dig :)

2009-02-09 @ 21:19:31
Postat av: Stuart

VI MÅSTE SES NÄR DU KOMMER HEM! I miss you, Brookie.. <3

2009-02-09 @ 22:07:19
Postat av: Moosing:

KUNGKEN=TÖNTEN^^: Tack ska du ha, du är inte så ogod själv du;) hah



ANONYM=MADDE: Verkligen, ja det ska vi göra, saknar dig gumman!



STUART: Jaa det måste vi, vi sågs igår och det var mys! Miss ya all the time hales:)

2009-02-12 @ 14:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0