2009-02-05

Thursday:


Today is not a good day, a day I rather erase, regarding the way I use to feel, is this the day when I am at my worst. I still hanging in there, but today I feel neither grace nor joy. Like I tell others, just let it be, don't hinder it don't hide it, just let it be. The way I use to touch it, the way I use to forget.
Even though the strenght is right inside me I am weak as never before, this is the day not even I can let the tears stay forever denied nor concealed.








Idag har jag suttit i stort sett hela dagen och jobbat med mitt matteprojekt och hoppas starkt på att få en 5:a på det=). Även om en 7:a är det mesta man kan få så aimar jag för en 5:a. Det räcker gott och väl åt mig, skulle jag få en 5:a allt som allt i matten skulle jag studsa och göra frivolter fast jag inte kan det, men den lyckan skulle nog få mig att kunna göra precis vad som helst, vad som än faller mig in:)

Betygsmål:                                                                         Som det förmodligen kommer att se ut:
1: Matte: 5                                                                              1: Matte: 4
2: Historia: 4                                                                          2: Historia: 4                                                  
3: Teater: 6                                                                            3: Teater: 5
=: 15                                                                                        =: 13



Men hur som haver så klarar jag betygen i alla fall, som det ser ut nu! Längtar tills jag blir färdig, vill flytta härifrån PRONTO. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0