2009-02-01

Nu har premiären varit och det gick väl lysande bra? eller? Haha tur att våran grupp är kungligt bra på att rädda situationer åt varandra. =)
Det är sjukt kul i alla fall och jag har kommit fram till att jag stormtrivs på scenen och stormtrivs med att spela teater.
Det känns som om jag har hittat en ny unik sida hos mig, en positiv sida. Teatern om något har hjälpt mig att utvecklats väldigt mycket individuellt. Nya saker som förändrar mitt liv, min framtid och min syn på saker är något jag uppskattar otroligt mycket.

Igår blev det ferre i alla fall med två av mina favoritbrudar=), Hoeboe och BroGo. Tack för att ni finns!

None

Vill ha sommar nu, sommartid vid vattnet en varm sommarkväll! Jag saknar sommaren 2007, vill ha tillbaka den.
Känns som om jag skulle behöva ventilera av mig lite, mår bra, men det är lite saker jag skulle behöva få ur mig så nu ska jag ringa en vän och prata av mig lite.
Ha det bra alla peeeps:D

Kommentarer
Postat av: Stuart

Gick premiären bra?! :D Ledsen att jag inte kunde komma på den.. :( Puss!

2009-02-02 @ 10:49:34
Postat av: Moosing

Stuart: Yes, premiären gick bra:)! Jag säger en sak, tur att våran grupp är king på att rädda de situationer som behövs räddas! :D

2009-02-02 @ 17:44:50
Postat av: Fredrik

Hm, varför har du snott en bild på en solnedgång i Boänge för? :(

2009-02-04 @ 19:27:58
URL: http://fvestlund.blogg.se/
Postat av: Moosing:

Fredrik: haha, visste inte ens att det var en bild från Boänge och det ser inte ut att vara därifrån heller. Haha. För övrigt är den soft;)

2009-02-04 @ 21:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0