Natten till måndag morgon!

Har nyss haft ett givande, gäspande samtal med Jennifer, berättade om fredagskvällen som var. Var ut med Malin på Kharma och insåg att det var nog en av de konstigaste och på samma gång roligaste kvällarna som jag vart ut i Sandviken under det senaste året av 2009.
Hände mycket oväntade saker och mycket väldigt typiska "Moe stuff". Alltså, flumm, flumm, flumm.
Hurru Malin hur gick det med hacklapparna då? :>!

Idag har det hänt en del också, vart ledig med andra ord. Var ut och fiskade i morse med Halvar och Andy, inte någon direkt lyckad fiskedag vill jag väl mena som en äkta fiskare. Nu är ju jag en sån där hycklar fiskare som gillar att fiska bara för att det är skönt och avslappnande, inte för att jag nå gärna vill ha fisk. Dom kan få vara kvar i vattnet om jag får bestämma min fiskedag:). Har även vart på kalas idag, min kusin fyllde år idag=). Gott med tårta, fett är gott. MUMS!
Sen åkte jag och Stuart ut till stallet och red, gick väldigt bra idag igen, har man världens bästa häst så har man=)

"Är du 18, och ledsen för att din kompis pratar med tjejer? OTUUUR"

Ska fixa lite grejjs i morgon, vore ju bra att titta in hos farbror arbetsförmedling. Kan ju hända att det är min turdag i morgon. Visserligen har jag ett jobb, men skulle inte klaga på att få ha ett till. Skulle vara skönt att tjäna lite mer pengar utöver det vanliga för en gångs skull.

"Vill du gå på bio då"?
"Med Andreas"?
"Nej, med mig"?

Haha den kursiva tjocka texten är i princip med i oförklarligt roliga situationer som hände under fredagskvällen, om ni hade vart där hade ni förstått det roliga i det hela.
Kan ju säga att det var en del av fredagskvällen! :)

Nu ska jag ta en power napp på flera timmar, för det är jag värd. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0