Freidag!!

Fredag, härliga fredag.
Morgonen började vid åtta för mig idag (låg dock och snoozade till nio), mkt skönt.
Gick fin fint i stallet idag, har ridit ponnyn idag och hon går faktiskt som en klocka. Ponnyn på 25 år som inte ser ut att vara äldre än 15. Mammas vackraste=).

Har jobbat idag också, det gick bra idag med. Skönt att man får känna att man gör något vettigt faktiskt=). Den här veckan har gått super för mig, vilket innebär att jag höjer min timlön med ett par kronor eller så:). Får väl se vad det blir, men betydligt mer än vad jag har i vanliga fall.

Nu i helgen är jag hästvakt och har två hästar att rida, så jag tar tillfället i akt och tar med mig någon ut som rider med mig:).
Andreas ska rida i morgon med mig, han ska rida på min häst och jag ska rida på trollis.
Stuart ska rida med mig på söndag, får väl se vem som sitter på vem.

Är så glad att jag har tid att rå om mitt lilla ponnyväsen=). Man riktigt märker hur tacksam hon är av att vara älskad.
Har haft henne i sju år nu och det tog mig två år att förstå henne och vinnan hennes tillit till mig. Så det är ingen lätt häst vi pratar om, men det är världens snällaste, hon skulle aldrig göra illa någon. Skönt att äntligen få ha henne igen=)

Ikväll så ska jag ut en sväng med Jennie, Malin N och eventuellt Lina o Malin B! Ska bli kul att träffa tjejerna igen. Har ju inte träffat två av dom sen jag kom hem! Tummen upp för det:)
Nu ska jag göra mig i ordning!
Tjo fräs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0