Augusti, vilket datum?

Aah det kan man lugnt säga!
Strutta runt och vara ledig är ingen bra idé för tid och datumplaneringen. Jag vet inte vad klockan är och jag vet inte vilket datum det är och jag vet inte vilken dag det är! Jag vet bara vad jag ska göra och ungefärligt ska göra det. Mycket mystiskt tycker jag.

Idag är det den internationella trapphallicks dagen.
Min mormor och jag var på stan idag och så blev det lite irritation över en sak, diskret också.
Mormor muttrar för sig själv och till mig " Sluta vara så misstänksam, jag har då inte backat in i din bil jävla trapphallick"
Trapphallick= DumIdiotsUfo!
Den kommentaren ska jag sent glömma, hahaha :D

Ska träffa Andreas Mormor, Morfar och kusiner idag vid halv fyra snåret och sen ska jag ta bussen till järbo tio över sex ikväll och åka ut till moster en sväng:).
Får väl se vad vi ska hitta på för nåt.

Det är så skönt att vara hemma, fast det är Sandviken som är hemma!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Men tack sötnos :)



Jamen de vet du ju! - Anytime! Kärlek

2009-08-10 @ 16:40:40
URL: http://jennaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0