2009-08-07

Fredag är en fullspäckad dag som vanligt?!

1. Åka ut till mitt ponnyväsen med Andreas
2. Grab a fika med Malin in tha big city
3. Tvätta
4. Träffa Stuberto Grönberg och hänga med henne som socialt stöd on a party with massa unfamiliar peeps.=)

                             

Mitt schema går sällan ihop och är oftast sjukt osynkroniserat. INTE OKEJ, skulle dom flesta säga, men jag säger att det är helt okej. Visserligen blir det lite svårt att hålla exakta tidsscheman, ni som känner mig, känner ju den eviga tidsoptimisten på sin fritid.
Har bara en sak att tillägga där, den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge. Eller har jag fel?

Det finns då inget bättre än att ha "känslan" hemma. Att vara hemma är ju helt underbart, även om det är kul att åka iväg och upptäcka nya saker. Det händer igen och det kommer alltid att vara så. MEN JAG ÄR HEMMA !!!!!!!!!! =).

Jag kan inte råför att jag har dom bästa vännerna i hela världen!
Satt och tänkte på det häromkvällen bara och det slog mig att jag faktiskt har det. Jag uppskattar er så mycket.
Love all of ya guys.

Det känns fruktansvärt skönt att veta att man är bortskämd med att ha dom bästa vännerna som man kan ha och att man har världens bästa familj och såklart världens bästa Andy. Om jag vore ni skulle jag vara avundsjuk¨på det=) hihi! :D

mmh, nu ska jag fortstätta njuta av att jag är hemma!
So long beaches;)


Kommentarer
Postat av: Andy

Du är go du, tidsoptimisten :P

2009-08-07 @ 22:09:44
Postat av: Moa

du är ju bra go med :D

2009-08-08 @ 03:12:23
Postat av: Andy

Den godaste ;D

2009-08-08 @ 17:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0