2009-04-29

I morgon är det sista april, vilket innebär Valborg.
Har en ganska lång to do list!

Dagen
1. Kliva upp och gå till skolan
2. Äta lunch
3. Köpa en kopp kaffe
4. Gå till min sångpedagog
5. Köpa strumpabyxor
6. Gå hem och packa i ordning
7. Åka hem till Viken
8. Göra i ordning Tzatsiki
9. Stryka klänning
10. Knäppa en öl och kila iväg


Kvällen
1. Grilla
2. Spela kubb
3. Spela brännboll
4. Mysa och prata och dricka öl
5. Röka ett par cigarretter
6. Dricka lite mer öl
7. Prata, skratta och tjoa
8. Röka ett par cigaretter till
9. Börja gå
10. Eventuellt Lobby eller någon trevlig hemmafest:)

Kan bli en riktigt trevlig kväll faktiskt! Jag vill att det ska vara sista april NU NU NU!

Lägger upp en bild från kryssningen, det kommer fler också:).

Jag och tre av min älskvärda vänner åkte iväg på en partykryssning! Riktigt trevligt var det:D! Träffade på lika många trevliga människor som ufon! Det är vart pengarna! REKOMMENDATION!:

(Längst till vänster: Mathias, Lindha, Jag och Jennie)



Nu ska jag gå och duscha och göra nåt kul med mitt hår tills i morgon:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0