2009-04-28

Har inte skrivit på länge nu och tänkte att det är dags att ta upp det igen.
Idag är det tisdag och idag befinner jag mig uppe vid skolan igen!
Är klar här om två veckor, vilket känns oerhört konstigt!

Jag har redan lämnat ett liv och nu är det dags att lämna ett till!
Förändringar är inte min starka sida, men förändringar kommer man aldrig att komma ifrån, så det är bara att bita ihop!

Ett liv som jag valde att gå ur för en vecka sedan har förändrat min livssituation och mina prioriteringar för ett framtida liv som jag lagt framför mig. Jag valde nog rätt som gick ur den delen av mitt liv i alla fall.
Det här livet som jag ska lämna bakom mig har jag nu levt i fyra år och det kommer att bli en stor förändring genom vana. Å andra sidan kommer jag att ingå ett nytt liv dit jag är på väg efter det här.

En kär och nära vän till mig har precis lämnat ett helt liv bakom sig och startat ett nytt i en annan del av världen, vilket jag tror och hoppas är bra för honom. Det var jobbigt att säga hej då. Men vad jag vet och så är det inte ett evigt hej då utan ett preliminärt hej då.
En vän till mig som har haft en stor del i mitt liv under 5 års tid, en vän som alltid funnits där, en vän som jag verkligen kommer att sakna! Jag hoppas i alla fall att han genomför det här och gör han det så är han på god väg att nå dit han vill.
En underbar människa som haft en stor inverkan och ett stort inflytande på mig! En vän som verkligen betyder mkt för mig! Jag önskar honom det bästa för det är han värd!

Fick precis en bra nyhet, vilket även innebär en helt ny förändring igen! Men, och det är ett stort MEN till det bättre=)
Ska uppdatera oftare!

Puss och hej mina nära och kära samt alla bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0