2009-04-17

Ska jobba idag, "Jättekul".. Men men det är bara ett fyrtimmarspass så jag ska inte klaga!
Får se vad som händer i kväll, Madde ringde och fråga om vi skulle hitta på något ikväll, det vore ju iofs rätt kul=). Men har eventuellt andra planer, så får se vad som händer.

Är hemma hos Andy nu och ska börja göra mig klar inom kort. Tror han vill att jag ska stanna ett tag till, men hinner inte det, bussen går ju klockan tre:(.

känns som om jag måste skaffa mig ett antal fysiska aktiviteter inom snar framtid, är sjukt uttråkad och hyperaktiverad emellanåt, lär ju hitta den harmoniska balansen snart någon gång i alla fall...

Jaja, uppdatering kommer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ILL GIVE YOU SOME HARMONY <3

2009-04-19 @ 11:10:53
URL: http://queenisdead.blogg.se/
Postat av: anonymus lucius

skriv mer. du har inte skrivit på länge nu.

2009-04-25 @ 02:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0