2009-04-08

Händelserik helg måste jag säga!

Torsdag: Jennie, jag och Madde umgicks på kvällen, vilket slutade i att jag och Jennie gick ut på krogen, drack några bärs och spelade biljard. Jennie fick sig ett smärre oönskat ragg kan man väl säga ;) haha, ni som vet, förstår vad jag menar.
Jennie sover hos mig och morgon därpå ska vi åka till Järbo. Alltså

Fredag: Åtta kliver vi upp på morgonen i hopp om att hinna med nio-bussen, som vi missar med marginala sekunder.
Vi gick, 2½ timme senare är vi framme i Järbo efter att ha traskat efter den långa Järbovägen, genom Jäderfors. Vi befinner oss i Järbo ett litet tag därefter tar vi oss in till Sandviken runt tre utan att använda benen den här gången. Jag for iväg till Andy och vi hade en riktigt mysig kväll med tacos, god efterätt och otroligt mysigt sällskap. Natten till lördag runt 2.15 drar jag och Jennie oss in till Gävle tillsammans med Simen och Robin, med matsäck täcken och kuddar, filtar och mattor och lägger oss på trottoaren utanför gasklockorna och börjar köa till Idol.

Lördag: Sju på morgonen stiger vi upp gör oss i ordning och är på väg att förbereda oss för Idol-dagen. 8 började dom släppa in oss. Jag och Jennie blev intervjuad hiskeligt nog. Varteftersom började det med lite ståhej på scen tillsammans med bl.a Peter Jihde. Lite musik och grejer. Vi stod längst fram närmast. Träffade på Andy ute också och så blev det så att jag sov kvar där.

Japp, inte en lugn stund kan man säga!
Jaa fullt ös, full fart, the way I like it;)

Kommentarer
Postat av: Kungen

löve you darling.

2009-04-08 @ 19:54:40
Postat av: E.Sjöström - andra halvan av drömlaget

MOA, NU LÄR VI BÖRJA PARTYKNARKA!

om man rostar äppleskal och röker dom kan man får helt fantastiska öppleveleser, jag driver med dig idiot, AV MIG FÅR DU IALLAFALL EN PUSS I PÅSK :>





HOJTA!

2009-04-10 @ 18:08:37
URL: http://afsjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0