2009-04-02

Ska äntligen få åka hem idag!
Ska jobba på fredag och söndag iofs, men är ju ledig idag och på lördag :D!
Längtar hem en del måste jag erkänna, längtar hem till en del människor som jag hoppas på att få träffa!

Sitter och tänker på vad jag ska göra efter skolan och min stora dröm till att börja med är ju att åka jorden runt!
Är det någon som har ett tips på en plats som är värt att besöka?
Ge mig så mkt tips och gobitar ni bara orkar för jag vill verkligen åka till ställen som är värda att besökas.

Jag önskar att jag kan vara tillgänglig att åka om 1-2 år så ska försöka jobba en hel del och få ihop pengar till att fara iväg!

Stuart berättade att hon också var sugen på att fara iväg. Helt klart värt det.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Yo Moe! ALLT BRA yyyayayya!?!!!

2009-04-03 @ 15:43:50
URL: http://fvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0