Kloka val och nya tag.

Äntligen har jag släppt ett problem och valt att gå vidare. Huamej det känns skönt.
Hatar att ständigt oroa mig över något som jag inte ens har förmåga att påverka.
Men men.. på något sätt har det väl gjort mej starkare också.

Tycker bara att allt gick för långt, för långt redan från början OCH det gjorde det verkligen. Självklart kan man känna som man gör och ha sina åsikter, men man behöver inte överdramatisera det.

Försökte be om ursäkt, försökte förklara att jag verkligen aldrig med mening skulle för avsikt såra dig eller någon annan,  gav dig tid som du bad om, i tre månader. Efter tre månader tyckte jag att det inte var någon idé längre och insåg att vi kommer ändå aldrig att kunna bli vänner som förr. Det skulle verkligen kännas som om jag skulle tvungen att tassa runt dig för att inte göra bort mig.

Såklart är det tråkigt att en sådan grej bara kan förstöra en vänskap, men på samma gång känns det som en lättnad för nu behöver jag inte gå igenom det igen.

För övrigt så flyter allt på bra nu. Jag är nöjd med min livsstil och min livssituation just nu. :) Så tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Prinsessan av Sylt

word! det verkar ju löjligt att svansa efter hennes pipa.

2008-09-07 @ 10:48:38
URL: http://styggsylt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0