Fredag 19-09-2008

Åååh vad skönt att vara hemma :). Sitter o myser the absolute fabulous huvtröja som jag stal av Laysis Poosis=) Passar på att tjyva nu när hon åkt till Tyskland :D.
Idag kommer Jennie och Madde hit, dem ska laga mat åt mig och ordna världens myskväll bara för mig =). Jättegulligt av dom juee =).

Vänner är det viktigaste man har i livet, har verkligen suttit och tänkt på det. Det är så, helt oslagbara.
Att vara rädd om, bry sig om, älska, förlita sig på någon, det är verkligen en skruvad, härlig känsla. Att ha någon att bry sig om. Att ha någon som ät rädd om, bryr sig om, älskar, förlitar sig på en själv=).
Herregud, vad vore Moa i all sin glans om inte hennes kära vänner fanns?

Det här året med teatern så är våran slutproduktion "Bernadas Hus".
Fruktansvärt tung pjäs. Instängdhet, hysteri, kärlekslöst jaa och mycket mer, själv önskar jag rollen som "häxan" Bernada själv =). Skulle vara en jätterolig utmaningen att få spela den karaktären. Nu är det klart i alla fall =) Jag ska göra musiken till Pjäsen. HUR KUL ÄR INTE DET?:D. Förutom att det är ett stort personligt intresse så är det också en erfarenhet, på så vis kommer jag verkligen att utmana mig själv och push the limits =).
Det är det som är det roliga med teater, det finns inga gränser, man måste prova sig fram tills man hittar de rätta karaktärsdragen för att kunna spela ut dem och ge budskapet man planerat.
Fruktansvärt kul, ser fram emot att börja arbeta med pjäsen redan nu =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0