Tisdag 14-10-2008

Första träningen idag på street dance:).
Det var askul, verkligen KING. Men sjukt svårt, har ju aldrig dansat förr i hela mitt liv, började fundera på vad fan jag gett mig inpå när vi började.
Visserligen är det kul, men varje gång jag såg mig själv i spegeln såg jag hur djävulskt knasig jag såg ut. CRAAAZY. Och med det bröt i hop varje gång när jag insåg att kanske var jag inte så duktig som det kändes, man såg hur tränaren gjorde alla rörelses vackert och symmetriskt till musiken, medans en själv hade kroppen överallt på samma gång precis som en marionett docka. Haha. Så fick lov att inte kolla på vad jag själv gjorde.
Det såg så knasigt ut att jag inte vet vad.

Såhär var det i alla fall.



Jag                                                    +                                   Street  Dance               =               Marionettdocka

Snygg symbolik med både metaforer daningar:).

Ja i alla fall, en stark rekommendation till alla som är intresserad av dans i alla fall. Har aldrig rört en fena på dansgolvet sådär i alla fall, men upptäckte att det var sjukt kul.
Tror nog att Nathers också var lite av en marionett i dag i alla fall. haha.


Kommentarer
Postat av: Nathers

Jahadu! Haha, huvudet snurrade av feber medan jag sprang runt och snorade. Illa det där ;D

Inte lätt att hänga med i en massa moves när hela världen snurrar s

2008-10-15 @ 00:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0