Torsdag 23-10-2008

Sjuk träningsverk fortfarande, den kommer att döda mig, jag svär! Jag och Nathes var som uppblåsta spännmuskler som bara jag sjukt ont! typ i går! Tänk dig att någon blåser upp dina muskler och det spänner satan!
Då vet ni hur vi hade det.

Roligaste av allt är ju att jag ska fixa musiken till slutproduktionen i teater!:) Skriva musiken och även göra den. Det ska bli så jävla kul:). Det känns as häftigt verkligen, men det är ju för att jag älskar at t hålla på med teater, musik och allt vad nu kreativitet har med att göra. Det här är det roligaste under hela IB gången=).

Sitter här och tänker på framtiden.
Så gärna och så mycket vill jag resa jorden runt, har inte pengarna men är villig att arbeta mig till ett saftigt resekonto.
Känner bara att jag vill härifrån snarast möjligt, resa långt, långt bort och vara borta länge, länge.
Men när jag varit borta under året, kommer jag då att vilja bo i Sverige eller kommer jag att permanent flytta.
Ingen vet, förhoppningsvis så vet jag då vart jag vill slå mig till ro.
Åka jorden runt, stanna på ett ställe småjobba lite och sen fara vidare.
Hoppas att jag kommer i väg, hoppas att jag slipper krångla en massa för att kunna åka.
Jag hoppas innerligt att det hjälper mig att finna det jag saknar allra mest!
Om jag inte gör det, kommer jag att fundera varför och ångra mig, gör jag det så kommer jag inte att ångra m

Maybe this way I find my answers, Maybe this is a walk to remember, maybe this is the way to find my real smile again!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åååh, jag vill åka jorden runt med dig Moe!! Vi borde seriöst åka nånstans! :D <3

2008-10-23 @ 22:06:20
Postat av: Moe

Yeah we certainly should:)! Joina mig till Norge och tjänan storkovan också:)

2008-10-24 @ 10:46:53
Postat av: Stuart

När tänkte du sticka till Norge då? :P

2008-10-24 @ 11:15:40
Postat av: Moe

Förhoppningsvis till sommaren:)

2008-10-24 @ 11:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0