Onsdag 15-10-2008

DIET DAG 3!

Positivt: Har inte haf ont i magen nu sen jag började, förhoppningsvis så är det ett bra sign och hoppas att det fortlöper. Har inte haft några problem alls faktiskt. Riktig skönt, kan nästan tro att jag flyttat upp till himlen och svävar på moln, fast jag lever ett vanligt liv som vilken männsika utan hälsoproblem.
Maten är förtrollande god (är dock vegetarian så vanan finns ju, men i alla fall). Det går oväntat bra faktiskt.

Negativt: Ja det här känns ju värdelöst, SOCKER KOM TILL MIG, MJÖLK LÄMNA MIG INTE I STICKET! Jag vete tusan vad jag gett mig in på, Goosh! Tydligen ska det vara i tre veckor också. Även fast allt går som smort så är suget efter mjölk, och suget efter socker och småätande otroligt GINORMEOUS. Jaja, ska fortsätta i alla fall i två och veckor och fyra dagar till. Sen är det finito.

BTW
Nathes och Maria kom över på en balle! Asmyyyys.
Tycker att Nathes får skärpa sig med sina tusen sjukdomar nu och komma upp på benen igen.
TAGGA TAGGA, vi har ju börjat med street dance nu FFS. Du kan ju inte balla ur! BLI FRISK. ÄT VITLÖK OCH INGEFÄRA.
Maria är alldeles för hyper när det kommer till skolan, kan mänskan bara sätta sig en halvtimme och göra ingenting, eller umgås? HYPER HYPER HYPER. Palla.

Plugga är king, men palla hyperaktivera sig med studier. Hej och hå och hej då social verksamhet.
Det är snart (om tre veckor då) dags att ta med henne ut på galej och påminna henne om världen utanför skolan och rummet. :). haha.

Btw satt vi och diskuterade lite politik, först sitter vi och claimar att vi är ju faktiskt trogna socialdemokrater, men på samma gång vi sa det kom vi ju på att vi är ju inte det riktigt till 100%, snarare 70-80% sosse och 20-30% Moderat. Eller ja i alla fall jag.
Faktum är att socialdemokraterna förtjänade för tillfället inte att styra samhället, mycket snack och liten verkstad. Tror och hoppas att röstningen som gjorde att sossarna dra sig tillbaka gav dom ett uppvaknande. Jag hoppas dom lever upp till våra förväntningar och inte gör massa annat som egentligen verkar irrelevant.
Patetiskt, Politk, vad fan är det? Alltid är det ju något som är fel.
Kanske skulle vi också ha enhällig och samstämmig politik, men det skulle ju bara bli kattskit för det också.
Världen eller Sverige kommer aldrig att kunna kompromissa någonsin. Så hur vi än gör och hur vi än oss så kommer alltid något att vara fel.
Det bästa vore om vi kunde gå tillbaka i tiden och ha olika revir där man inte får överstiga, fast med special benefits och i denna nutid.
  
Typ såhär eller?                                                                                                                                                                                              


Kommentarer
Postat av: Nathers

Påtal om Norge! Har du kvar den där infon om Norge-jobbet som vi snackade om i våras?

Klart jag inte ballar ur :D Jag dansar oavsett hur jag än mår. Jag rår inte för att jag inte äger något immunförsvar :(

2008-10-16 @ 13:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0