Måndag 13-10-2008

Ännu ett återfall!
Om jag fick önska mig en sak i hela världen, vad som helst och med all säkerhet veta att det kommer att slå in, så skulle jag önska mig hälsa (med andra ord, en frisk mage).
Jag trodde verkligen att jag skulle dö i går natt, tänkte att det här var slutet på allt, framförallt på mitt liv. Har nog aldrig varit så rädd och uppskakad som jag var i går kväll.
Skönt att det är över nu i alla fall.

Förutom det har jag upptäckt att min nya frisyr inte är så pjåkig ändå. Har klippt lugg, plattat håret och färgat det. Det vart så jävla hipp:). GÖR SNYGGT. Det enda tråkiga är ju att man aldrig orkar göra sig i ordning för att kliva upp och gå till skolan. Alltså, vad är det? Kliva upp sex på morgonen och fräscha till sig så man är redo för att gå på nobellmiddag, whatSoEver, inte värt för att gå i skolan iaf. Sjukt drygt att göra.
Men men.. såhär här blev det med den nya frillan.

Fräscht som f*n.

DIET!
Ett bra tips till alla. Har just nu börjat med en diet som till att börja med varar i tre veckor. Det är både bra för magen och bra för hälsan, till och med bra för den som vill gå ner ett par kilo.

1. Stå över alla mjöl/gluten. produkter (Som bröd, paj, pizza)
2. Stå över allt onyttigt socker. (ej frukt och fruktsocker)
3. Stå över alla mjölkprodukter.
4  Stå över Alkohol.
5. Stå över halvfabrikat och koncentrerade grejjor.

Det man ska äta, som är tanken är Havre, Ris, Potatis, Fisk, Kyckling, Kött, Grönsaker, Frukt (ej banan), Quorn.
Isvatten med lime, Egen pressad Juice
Snabb effektiv metod som renar och helar kroppen på en treveckors period och tar bort lite hull.
Såklart vill man gå ner lite extra, träna på morgonen innan jobbet/skolan. T.ex. Gå ut och gå, simma, Jogga.
Kroppen är sin egen bästa medicin, ät rätt och må bra.
Följ den här dieten 2-4 ggr/år och så mår man bättre.


Kommentarer
Postat av: Nathers

Mjölkprodukter är vad som håller mig vid liv, haha. Minst en liter mjölk om dagen!:D

2008-10-14 @ 13:39:09
Postat av: Mos

Nathers: Då är vi två, hur fan ska detta gå, inge kaffe, inge mjölk, balkongisarna dååå? Det kommer att bli sjukt jobbigt men fett värt. Särskilt om det ryker ett par kilo osså:)

2008-10-14 @ 13:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0