Söndag natt

Har börjat insett att det faktiskt är helt slut nu.
Vet inte vad jag känner för det.
Okej, det var jag som tog första steget till att göra slut. Jag vet. Jag ångrar det inte.
Men det är skillnad på att göra det och faktiskt inse att det är slut.

Ibland känner man sig så misslyckad bara, vet inte vad jag ska göra.
Vill jättegärna att vi ska kunna vara vänner, men kan jag det? NEJ!
Det är just det, klarar inte av det helt enkelt.
För många ärr rivs upp till nya sår och skapar nya ärr.
Vad ska jag mer säga?

Misslyckad är precis vad jag känner att jag är nu.
Känslomässigt förstoppad, asexuell.
MISSLYCKAD

Kommentarer
Postat av: bästa

du är inte misslyckad.

2008-11-10 @ 11:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0