SEMESTER:)

Nu är det klart!
Jag o Stuart ska iväg till en av Spaniens öar, dock är det inte så varmt som jag önskat, men i alla fall så är det runt 20-25 grader varmt!
Det ska bli så skönt att få åka iväg med Stuart! Vi kommer inte att hinna ses så mkt mer sen, eftersom att hon drar till Uppsala och ska plugga med Mika:(.
Jättetråkigt att två vänner flyttar en bit bort, men vem är jag att snacka om det egentligen, jag flyttade ju först! Dock är jag ju hemma varje helg!

För att tala om något annat!
JAG HATAR PAPPERSVÄGGAR!
Jag hör allt! Fast jag drar på musiken på högsta volymen!
Herrskapet! Jag älskar er! Jag trivs asbra att bo med er! MEN JAG HATAR FUCKING JÄVLA PAPPERSVÄGGAR! ^^

Farytails don't always have a happy ending do they?
I need to be with myself in center, find clarity, peace, serenety!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0