Freakshow

Förvirrande dag idag alltså!
Jag blir fruktansvärt less på människor! Är jag för godtrogen eller för dum i huvudet eller lätt lurad?

Tänk att saker som händer hamnar som av en händelse på mitt samvete och mina axlar. Det är min känsla och min uppfattning även om min uppfattning inte stämmer överens med andras.
Jag har sagt vad jag tycker och står för det, tråkigt bara

Vad är sanning?
Sanningen för dig kanske är lögnen för mig, Sanningen för mig kanske är lögnen för dig!
Vem har rätten att avgöra? Ingen, det som man själv avgör är rätt för en själv och egentligen inte kan klassas som fel från någon annan?
Vissa saker vet man bara är fel, men men!

Jag vet vad jag gör i alla fall, det jag gör är varken för att skada mig själv eller någon annan!
Jag antar att man alltid möts av äckliga snaaaps som inte gäller vederbördande! Men va fan!

Jag orkar inte bara!
ORKAR INTE, ORKAR INTE, ORKAR INTE!


Kommentarer
Postat av: zanna

du vet att du inte behöver lyssna va?

2008-11-15 @ 17:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0