2008-11-25 Part of the play!!

Madness, anxiety, anger, bitterness, poison, fear, sadness!


 

You wish you done something different with your life
Yeah you like to change
Yet you are sitting there with your bottle of wine
Right were you left us behind.


 


Som är en del av min låt. Men ack så sann, så sann.
En sanning som för dig mer är en vana!
Din bitterhet förgiftar ditt folk, alla männsikort som tillhör dig! Bara för att ditt liv är förpestat, behöver ingen annan drabbas för det, även om du inte kan hitta någon annan lösning för att få ditt dåliga samvete att flöda iväg så långt bort från dig som möjligt!
Du har gjort dina misstag, stå för dom! Det är aldrig försent att ändra på sig, använd din tid väl som du har kvar till att visa vem du egentligen är!

En sak lovar jag, jag kommer att se till att göra det du skulle gjort för 30 år sen!
Det är det minsta du kan göra! Bara så du vet.
Jag ser fram emot det=).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fatta hur mycket jag saknar dig MOAAAAAAA<3

2008-11-30 @ 15:23:46
URL: http://jenniiesundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0