2008-11-23!

En helt vanlig söndag.
Gick upp halvtio imorse för å hinna med bussen till jobbet som går klockan tio. Började jobba elva, slutade halv sju, åkte med kvart i sju bussen hem och var hemma halv åtta, kastade i mig mat och packade och åkte upp in till gävle halv nio och med tåget tio över nio för att hinna till skolan i lagom tid så man kan få sova där emellan. Börjar inte förren tjugo i ett i morgon, så det känns skönt!

Haha tänk alla som ska upp jättetidigt, medans man själv kan gå upp tolv eftersom att man bor granne med skolan! Aaaah;).

För övrigt är jag singel och alldeles för fab för att vara mig idag! Så sofistikerad, stressad och viktigt!

Dessutom har jag blivit utmanad i sommar på en picknink mitt ute på skön o firra lite, största fisken vinner;).
Vissa öppnade ju truten ganska snabbt och claimade att han skulle vinna, men Icke!
Mr.N kommer nog att få ångra sin fina citerade mening:).
haha

Aja dags för bädden, and by that I leave you guys to rest in peace!
Bye!

Kommentarer
Postat av: Mr king

Denna mycket smarta och duktige man kommer vinna så enkelt att du nog förmodligen kommer sitta i båten och skämmas och kankse rent av fälla en tår efter utklassningen i både mest och störst :D

2008-11-24 @ 22:30:40
Postat av: Mr king

Denna mycket smarta och duktige man kommer vinna så enkelt att du nog förmodligen kommer sitta i båten och skämmas och kankse rent av fälla en tår efter utklassningen i både mest och störst :D

Postat av: Miss Allmighty Moa

haha, Du hör på mitt namn, Moe den allsmäktige vem som kommer att ta hem segern! Passa dig så du inte säger för mkt, situation kan bli mycket pinsam å dina vägnar om du inte är försiktig med vad du säger;) haha

2008-11-25 @ 00:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0