2008-11-19! Magen fuckad igen!

Började äta medicin förra veckan, IGEN! Magen klarar inte av det.
Jag förstår inte vad som är problemet, åt den här jävla medicin kuren i våras också! TRE GÅNGER PÅ RAD alltså över en månad och det visade inga resultat, framförallt ingen förbättring. Magen är helt fuckad och upponer och jag är trött och slut och förbannad över att jag ska äta en medicin som inte hjälpt mig tidigare. Hjälper det inte den här gången heller så kommer jag aldrig mer att stoppa i mig den!
Det enda jag vill är att få vara friskt, det kanske skulle underlätta om man kunde göra ordentliga undersökningar istället för att chansa på en medicin och hoppas på det bästa?
Det har snart gått ett år, samma visa om och om igen.
Har pratat med flera olika doktorer endast en tog mig på allvar och faktist skickade en remiss. Nu kommer jag ju att få hjälp, men att det ska ta ett helt år att få det är för mig obegripligt och nonchalant.

Ovasätt vad vi har för regering i Sverige så fungerar inte våran sjukhus policy som den borde, mer pengar till sjukhus!
vi Sverige har väldigt hög skatt, och en högre procent av den skatten borde gå till sjukhus eftersom att det nu ska vara "gratis".
Jag skulle ge alla pengar jag kunde för att få bukt med mitt magproblem, jag struntar i att ni är lata för att ni inte får pengarna i handen och att det enda ni kan säga är kom tillbaka om det inte blir bättre!
DET BLIR INTE BÄTTRE!
Idioter, vad fan lever vi i för samhälle?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0