2008-11-18!

Fick tillbaka en av mina uppsatser som jag var mer än nöjd med:)! hade väntat mig en fyra, men fick en sexa! great work, great me:).
Livet rullar på, är relativt nöjd med situationen, även om jag är nöjd så är det något jag saknar! Kan inte riktigt sätta fingret på vad det är! Känner att jag bara vill iväg och rensa tankarna och bara TÄNKA PÅ MIG!
Jag funderar starkt på om jag ska ta och impulsiv åka åt Östersunds hållet och våldgästa min kära tremänning och andra kära släktingar jag har där uppe! Det vore ju något! Det var så längesedan jag träffade Jennie nu och dom andra för den delen! Saknar dom otroligt mycket!
Det är så skönt att vara där, man behöver aldrig någonsin känna någon press med någon av dom!
Skulle vara skönt att få se deras uppiggande och trevliga ansikten igen!
vem vet, trivs jag alltför bra där så kanske jag inte kommer hem igen! Men det blir ju en senare fråga dock!

Saker som det är bra med i mitt liv just nu!
1. Skolan
2. Jobbet
3. Vänner
4. Framgång
5. Humöret
6. Disciplin
7. Matvanor
8. Styrka
9. STRESS

Saker som det är dåligt med i mitt liv just nu!
1. Energi
2. Kärlek (Går inte alls)
3. Resande
4. Spel
5. Tillit
6. Planering
7. Framförhållningar
8. Träning




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0