2008-11-15

Åååh vilken dag!
Har suttit på jobbet, arbetat in lite raster och gjort ett jävla bra jobb! GULDSTJÄRNA TILL MIG!
Förutom det så börjar jag verkligen fundera på om jag ska fortsätta åt musikens håll efter skolan är klart:)
Märkt hur kul och avslappnande det är sen jag tog på mig uppgiften att skriva musiken till slutproduktionen som mitt individuella projekt. Så det är verkligen ett alternativ för mig.

Det är verkligen jobbigt att börja fundera såhär i "sista minuten", vad man ska bli och vad man ska göra.
Ena dagen är drömmen vit, andra dagen är den svart och tredje dagen helt lila. Det börjar bli dags att ta reda på vem jag kommer att bli och vem jag kommer att vara i alla fall dom närmsta tio åren!
Vilket för mig är ganska dumt, är ju ganska bäst på att planera, det vet i alla fall mina närmsta som upptäckt min otroliga impulsiva sida. Jag uppfann "sista minuten" och "sista sekunden". Tydligen verkar den ha influerat många fler än mig haha;)
Eller vad säger du Madde?;)

Men men, ska upp o jobba ett jävla långt pass även i morgon! Även fast jag känner mig äckligt otaggad på't!
Jaja hat bra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0