Värme, närhet och kärlek.

Andreas är min förklaring på värme, närhet och kärlek. (även familj och vänner)
Han är verkligen helt underbar och jag älskar honom. Tack för att du finns. <3

Men singel livet är det inte heller fel på. Jag vet att många jag känner är deprimerade över att vara singel, dom känner sig helt enkelt ensamma och verkligen saknar att ha någon där, som håller om, älskar en och bryr sig om en. Det gör även era vänner, bryr sig, älskar er, och håller om en.

Jag menar bara att när jag var singel så njöt jag av all tid då, som singel. Friheten och att få vara ledig. Förmodligen den tiden jag hade som singel och oberoendet av strävan och letandet efter en pojkvän har nog stor del i att jag verkligen uppskattar mitt förhållande och ännu mer uppskattar min pojkvän som i nuet.

Ni singlar, se det inte som om ni är ensamma utan snarare fria, för ensamma är ni inte. Ni har era vänner, eran familj. Vänner och familjen är ändå det viktigaste man har i livet. Ni är inte ensamma. Ni kommer att få någon, men ge det tid, det kommer att komma naturligt av sig själv. Man märker tydligt då man har träffat den rätte för en själv. Ge inte upp bara, men sluta att jaga och ta vara på tiden som singel i stället, jag tror att det kommer att underlätta när ni väl har ett förhållande senare. Ni är inte ensamma och kommer aldrig att vara det heller. FRIA! Ni kan göra precis vad ni vill, lev livet. Sluta inte att leva på grund av en "bagatell" som att vara singel. 
Varför ska man vara missnöjd över det man inte  har, och i stället vara nöjd över det man har?

Kommentarer
Postat av: Nathers

Jag känner mig sjukt fri som singel. Och jag mår snarare sämre av att vara i ett förhållande om jag ska vara ärlig. Inte för att förhållandet är kasst eller så, utan det beror enbart på att jag inte klarar av att vara "uppbunden". Jag är född singel och ska dö singel, muaha..

2008-05-19 @ 20:18:07
URL: http://thesixpounder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0