Livets början, är en fet gåta!

Vad ska man nu göra med livet..

Som sagt jag är bara 19 år, så vad vet jag?
Palla det är asdrygt.
Ska jag veta nu? Veta vad jag vill med resten av mitt liv? NEJ! Absolut NEJ!

Steg för steg, dag för dag.
En fet gåta. En fet jävla fråga. Vad fan händer nu?
Ska jag sitta här och göra karriär? Karriär i vaddå? Man måste ju ha 4-års erfarenhet av di och dä innan man ens får lukta på ett bra jobb. I alla fall oftast.

Okej, vi säger att det blir vidareutbildning, och så tror jag att det är ett kul arbete. Utbildningen är på 6 år.
Efter 6 år, så är jag färdig och får arbeta. Och så suger det arbetet! Okej, just nu slösat 6 år av mitt liv på nåt som jag hatar.
Fan jag blir knäpp av det här och jag får krupp av att tänka så mkt. HJÄRNCELL DÖ!

By the way måste jag lägga in en bild på min drömbikini!
ooh baby du är så snygg och het. JAG VILL HA DIG! <3

Kanske den snyggaste! Ooh ja!Kanske den snyggaste!! Ooh jääh!

Kommentarer
Postat av: Nathers

GALET snygg bikini!

2008-07-26 @ 18:33:51
Postat av: I KNOW :) helt sjukt galet vad snygg den är! Jag är förälskad!

2008-08-02 @ 11:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0