2008-12-24

God Jul allesammans!
Jag älskar Julen och det är min absoluta favorita högtid!
Det kommer alltid att vara det genom alla generationer sålänge jag lever!

Jag vill ge mina vänner en julhälsning ni som och tacka er för att ni finns där för mig i vått och torrt, väder och vind, natt eller dag, jaa alltid!
Jag älskar er verkligen!
Det finns ingenting som jag uppskattar mer än att jag har lojala vänner och en lojal familj! Det enda man inte kan få i julklapp men som redan finns där och förgyller min dag till 100%! Det är ömsesidigt från min sida!

Ni vet vilka ni är och vilka av er som verkligen är värda att ta åt er! Så inga nämnda inga glömda!
You only give away thrust to people that know you better than you know yourself!

Jag har verkligen fått dom bästa julklapparna och kommer utnyttja dom till fullo! Tack så mycket alla!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0