2008-12-16

Förvirring!
Jag är förvirrad! Känner mig så helt sluten! Jag hade inget att säga, men jag sa en hel massa! Jag hoppas verkligen att det här aldrig någonsin händer igen!
Då orkar jag inte mer, det här är verkligen den andra och den absoluta sista chansen!
Sumpar vi den! Då är det verkligen vinna eller försvinna som gäller! Det finns inga om eller men! Nu när vi pratat så kan jag lägga allting bakom mig, mot den förutsättningen att ärligheten är första prioriteten från din sida, och att min plumpa sida får dämpas ett par decibell! Vi möts halva vägen och ser vart vi hamnar!
Men tanken undgår mig inte att vi är alldeles för olika! Jag känner inte dig längre, förmodligen är du inte som jag minns dig jag hoppas att förändringen är till den positiva. Det återstår att se.

Jag har inga större förväntningar, men hoppas på det bästa och ska göra mitt bästa!
Bomben och Åsnan!
Exploderar Bomben igen så sticker Åsnan, Om Åsnan sparkar för hårt så exploderar bomben!
Jaa, det  får tiden utvisa!

Hade det varit för en månad sen hade jag gjort varsomhelst för att slippa! Men det var inte en månad sen utan det var nuet, du fick en chans och jag gav mig själv en chans till att prata. Det är skönt att det är gjort.

Skeptisk är jag fortfarande så vi får se vad som händer, det är helt beroende på vad som sker.

Tack och ADJÖ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0