2008-12-08

Haha! Alla borde se mitt master piece of work! Jag har lagat våran toalett! Mkt äckligt men jag klarade av det i alla fall, satt o spånade lite hur faskien det skulle gå till, men lyckades till slut! Morran kom in med en hjälpande hand också!
Det var ungefär det jag gjorde när jag kom hem i går kväll! Visserligen tog det tio minuter, men så mkt mer hanns det icke med att göra!

Om man behöver deltidsjobb, typ 25/50% och helst av allt inte vill jobba som telefonförsäljare, vad finns det då för arbeten som man kan få, som dessutom synkroniserar mina skoltider? Särskilt nu under varslandet?
Ah men är det någon som har något förslag! SNÄLLA SKRIV DET TILL MIG!

Blir tokig av att sitta o ringa runt till hela Sveriges befolkning, varav 75% hatar telefonförsäljare! D.v.s mig!

Nej nu måste jag hitta ett jobb där man får ha ansiktet utåt!
Trevlig arbetsmiljö, trevliga medarbetare, alternativt individuellt fysiskt jobb!
ahja, har sökt massor men inte fått något svar ännu :P


Kommentarer
Postat av: Kungen

du får ta och lägga ut mer bilder på bdb å tycker ja. saknar dig ju.

2008-12-08 @ 20:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0