2008-12-07

Ligger i sängen brevid Maria bus fia och filosoferar om livets ve och fasa!
Vill nog inte fokusera på den delen så mycket!
Morran "Maria" ligger brevid mig här och fnissar lite och kollar på CSI, jättetråkigt! Men det är det som kan vara så skönt med henne! Det med att ha en vän är dens egenskaper som för mig ska vara en alltiallo vän, som till exempel Morran!!
Hon squezade mig på bröstet nyss, sådana ryck som bara hon och Madde och Jennie kan få ibland! Vet inte vad det handlar om, but we better leave it there with that thought;) haha.

Nej men med Morran den alltialliga vännen så kan vi umgås utan att hitta på saker! Som nu, jag sitter vid datorn och hon kollar på tv! Samtidigt som vi ligger här och skrattar och har kul, sjunger och shakar ass lite! I alla fall Morran! jag skrattar och skriver mest!
Andra dagar umgås vi och hittar på roliga saker och några dagar sitter vi och klagar på allt och de flesta dagarna skrattar vi mest åt saker och snackar massa tok!
För mig är det den ultimata vännen som man kan göra allt med, som om det vore en syster/bror! Morran är my sis in my heart but a friend through blood! Thank you for being you!

What I appreciate and highly respect with her is:
 She doesn't judge me for being me, as long as I am myself she will always stand by my side for better and for worse!

Vad mer kan man kräva?
Kan man ens kräva det i vårt nya samhälle med den nya generationen homo sapiens?
Ibland känns det som att det är för mycket begärt att någon åtminstone ska vara pålitlig!

Härmed är Maria döpt till Morran för att hon är den nya generationen homo catilus!

Måste jobba med mitt Matteprojekt nu! Godnatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: feli

dens !? är inte din mamma lärare ;)

2008-12-09 @ 22:11:17
URL: http://queenisdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0