2008-12-02

Idag är det en väldigt slapp dag!
Jag är trött och slut, önskar bara att den här dagen kunde av-vara helt.
Haft en teaterlektion, inte jättespännande idag! Satt mest och observerade, vi körde igenom akt två, varav jag bara har två-tre repliker, så för min del blev det otroligt stillsamt! Självklart är det nödvändigt, men lite tråkigt att vara outsider i ungefärt en och en halvtimme.

Nu har jag håltimme i typ två och en halv timme, så den här dagen kommer att spenderas mestadels i sängen tillsammans med datorn. MENLÖST!

-In your relationship, how often are you happy?
-Every day!
-You feel happy every single day?
-Not all day everyday, but everyday!


That's the way it should be, that's the way it never was!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0