Vilse!?

Vilse?!
Jag hör inte hemma någonstans! Känner mig helt vilsen! Vart kan jag ta vägen!
tss.. allt känns bara som en enda stor sammansvärjning!
Förrestens så är det gårdagen som jag pratar om, det hände någonting som fick mig att inse att man verkligen inte kan ta någon för givet!! Den enda människa i slutändan är ändå en själv! Jag förstår nu hur du tänker. Vet faktiskt inte vad som tar åt dig, och för den delen inte mig heller. Om jag inte förstår så kan du väl i alla fall försöka få mig att förstå. Jag har sagt det och säger det igen, Jag förstår verkligen inte!
Just i går så kände jag mig fruktansvärt ensam.!

Vilse?!
Muren går sönder!  Det är någon som är väldigt nära att ta sig i genom.
Låt det inte hända bara!
Lägger man sig inte för någon så ger man dom aldrig möjligheten att trampa på en heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0