Där ser man

Jag har verkligen funderat över en sak. Jag skulle verkligen vilja besöka ett medium och se hur det verkligen är.
Jag har tidigare varit lite skeptiskt mot sådant enda tills jag hade en dag med min mor och mormor, dom har verkligen övertygat mig om att det är sant, och jag tror det. Mormor har varit hos medium och sakerna hon berättade för mormor skrämde mig verkligen. Att någon kan veta utan att egentligen veta. Det är ett mysterium.
Jag vill verkligen dit, genom det kanske man lär känna sig själv lite bättre med tanke på att dom berättar saker för en man kanske inte tänkt på tidigare.
Shit, att jag alltid varit spirituell det vet jag, och tror på liv efter döden och så, men har aldrig förstått det verkligen går att prata med djur, döda eller liknande.
Men det går verkligen inte att hitta på sådant.

Förbryllad?

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0