Vinter, mörker, kyla!

Nu när vintern börjar närma sig får jag en otroligt stark längtan till snowboarden och kvällsåken i kungsberg.

Det är en verklig frihet att känna den kalla vinden dra som nålar i ansiktet, det är så kallt att tårarna rinner!
Mörkret och den klara stjärnhimlen gör det hela så underbart! Det känns som att komma till en annan värld, att få den härligaste känslan av att vara flygande fri!
Att man fortfarande stannar kvar när dom stänger liftarna för att man aldrig viill komma därifrån, väljer att gå upp för backen för att slippa komma tillbaka till verkligheten! Det är nåt väldigt speciellt med det.
ÅÅååh vad jag längtar tills säsongen startar i gen:)

Vad som behöver göras!

[1]: Köpa en ny snowboard och sälja den gamla!
[2]: Köpa nytt snowboardsätt, täckisar, jacka, mössa och vantar.
[3]: Förbereda mig inför The Manson show i sthlm!

En tyst minut för dig min kära, i dag är det fyra och en halv månad sen jag förlorade dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0