ouuuaah!!

Herregud!
Jag har aldrig varit så jäkla orolig över ett par nycklar tror jag.
Tappade självklart bort dom i går, antog att jag hade tappat dom hos Emelie.
Men det hade jag ju såklart inte.
Jag letade överallt där jag hade varit under dagen, men hittade inte nycklarna någonstans!

Självklart blev jag paranoid och trodde att nåt retard hade tagit dom och tänkte göra inbrott eller nåt.
Sen i morse, gick jag hem till Emelie, Voila! Där var mina nycklar! Tack och lov!

Heeelvete vad rädd jag var. Fy faan!

Shit asså, nu ska jag ta en kaffe o en ciggeliggi! Sen är nerverna tillbaka där dom ska i gen ;) tihi!

Kommentarer
Postat av: Emelie

du kan ju bara tänka dig hur jag kände när du ringde, visste varken ut eller in, skönt att dom återfanns i alla fall :) ha ha

2007-11-08 @ 17:57:46
Postat av: Anonym

Haha sant :) men jag var livrädd! Mkt skönt

2007-11-09 @ 11:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0