Linn och cahmpagne!

I går så var jag på 18 års fest hos Linn :). GRATTIS IGEN GUMMAN!
Det var hur roligt som helst. Kul och träffa folk jag inte träffar så mycket längre :)
Herregud, vad roligt det var.

Jag den korkade, hade så bråttom när jag skulle gå till Linn så jag glömde hennes present hemma.
Jag var där dessutom en och en halvtimme för tidigt.  :P. Haha den eviga tidsoptimesten gör genombrott!
Sen blev det krogen också såklart :)

I går var det en riktigt bra dag faktiskt.
Jag hämtade ut min digitalkamera som jag väntat på sen länge, sen fyra månader blir det nu i november.
Blä, försäkringsbolag är så sega.

Skulden, förakten, ilskan!

Önskar att jag kunde slippa den här skuldkänslan, jag föraktar dig, allt du gör, gör mig så pisst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0