Fem saker jag undrar över!

Mycket tankar snurrar i huvudet hela tiden, men faktiskt så kände jag för att blogga fem av dom som ploppat upp i mitt huvud under loppet av en timme. Förhoppningsvis kan nån hjälpa mig att få svar på detta!

[1]. Kan man vara Ateist eller agnositcer men ändå religiös?
[2]. Kan man vara en färgblind rasist?
[3]. kan man vara nunna utan att vara katolik?
[4]. Kan man gråta utan tårar? 
[5]. Kan man verkligen påstå att moderater är idioter för att dom har sin polititiska lutning mer mot kapitalistikta medborgarskapet och är mer egoistiska, med andra ord, är det så fel att vara ego?

Ge mig ett svar så blir jag glad :). Självklart så ska jag försöka komma på ett svar själv :)
puss o kyss!


Kommentarer
Postat av: Nathers

[1]. Kan man vara Ateist eller agnositcer men ändå religiös? Svar: Nä.
[2]. Kan man vara en färgblind rasist? Svar: Ja. Dom ser ju ändå skillnad på mörkt och ljust.
[3]. kan man vara nunna utan att vara katolik? Svar: Ja det kan man.
[4]. Kan man gråta utan tårar? Svar: Ja det också.
[5]. Kan man verkligen påstå att moderater är idioter för att dom har sin polititiska lutning mer mot kapitalistikta medborgarskapet och är mer egoistiska, med andra ord, är det så fel att vara ego? Svar: Kan kan man väl, påstå att dom är idioter alltså. Men nej, det är inte direkt fel att vara ego.

Vad uttråkad jag är Mos! Jag sitter och svarar på dina frågor på din blogg, höhö. Men det är mys.

2008-05-19 @ 20:29:06
URL: http://thesixpounder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0