wako.

Sömnbrist? Ja
           Trött? Ja
Försöker att stänga av min hjärna för tilfället som bara tänker på en massa dryga saker, men den vägrar.
Vet inte vad jag ska göra. Är så trött, men kan inte sova. 
Så varför inte skriva ett trevligt litet blogginlägg, vad nu det skulle tjäna till.

För att prata om något roligt så kan jag ju nämna att, Solen skiner bakom molnen, humöret är på topp och resan är dirr och beställd. 
Bulgarien 21/8 Sunny beach :). Känns verkligen som om det är något som jag skulle behöva. Det ska bli så skönt att komma bort från allt ett tag, värre var det väl att man missar skolan ett tag, men det är väl den man vill smita i från mest egentligen hehe.

encourage yourself and realise the event. You can't refuse things that you can't resist, sometimes the temptations is greater than expected. Actually, if there is something that you really love and care about you can refuse and resist what did tempt you. It's foolish to belive anything elses, and to be honest, don't fool yourself because the only person that belive this is you, everyone else know it's wrong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0