Sentado bajo la encina y oliendos las florecillas.

Ännu en dag i mitt liv har gått!
Tiden går men det vette fasiken vart den tar vägen.

Men för varje minut som går som sedan blir en dag, så lär man sig något nytt, man kan aldrig bli fullärd i nånting.
Men kan vara den mest erfarne men aldrig är blir man fullärd för det. Det är en sak som jag lärt mig i alla fall.
Ganska logiskt faktiskt.
Dessutom är ordet ganska ett dåligt ord i alla fall i mitt jobb, för det utger osäkerhet. SANT! (appropå ingenting).

Det finns en fin människa, mystisk men fin :). mums.

Överskottsenergi till tusen! Jag blir tokig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Måste helt enkelt ut och röra på mig.
Äta jobba äta sova, äta jobba äta kanske sova och jobba i gen och kanske äta. :S.

out I'm going, en la lus de la luna! tjiing

Kommentarer
Postat av: sanna

du där!... tänkte att du skulle hänga med till arkimedes. det blir ju aldrig av. hör av dig =D krampådig/sanna

2007-08-04 @ 08:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0