När allt är fel.

Jag vet faktiskt inte hur jag ska uttrycka mig. Det är bara så sammansvärjat. Jag vill helst blockera bort det som om det som hände i går, det hände i går och det är en ny dag i morgon. Men det är omöjligt, även om jag sätter mig in i den tankebanan. Livet går vidare, man kan inte sluta leva bara för att man har motgångar i livet, det är motgångarna som gör dig starkare.

Livet kan tyckas vara oförutsägbart men egentligen inte, man vet aldrig vad som ska hända härnäst.
Livet är ändå väldigt förutsägbart om man tänker efter, för det vi egentligen fruktar mest är döden och ensamheten. Men om man tänker efter så står döden nära en, nära alla. Jag menar idag så lever jag, men gör jag det i morgon? Det kan ju hända när jag är ute och går och blir påkörd av en bil. Det är ingenting som jag går och tänker på direkt eller nåt, det är ingenting man ska gå och tänka på konstant heller, utan det bara föll mig in när allt blev så fel.
Tydligen mitt sätt att hantera sorgen, men det hjälper i alla fall.

Jag är singel fri och kan göra vad jag vill! Jag vill bara ha kul nu, och vara med mina vänner.

Lilla Madicken, älskade lilla hund det fanns väl ingen speciellare vovve än du.<3
Farmor, kära farmor, jag saknar dig. jag älskar dig och jag är ledsen att du led så som du gjorde. även om du är borta så finns du kvar inom mig.<3
R.I.P mina kära.
Jens, du finns inte kvar i mitt liv, men lycka till i alla fall och jag hoppas både du och jag kan gå vidare.
 
Det är ju som sagt en del av livet, sorgen är en stor del, men kom i håg att det är även lyckan.

What doesn't kills you makes you stronger. image3


Jag är så glad att jag har min kära ponny kvar, även om jag har lämnat ut henne på foder så kan jag ändå söka tröst hos henne. Här har vi henne. Visst är hon underbar:).
 
Min vackra.
image4


Här är hon i gen den fyrbenta och jag.
image6


Lyckan i livet, djur sviker aldrig.!
Livet går vidare och jag tänker leva varje dag som om det vore min sista.





















































Kommentarer
Postat av: Jennifer

Så vacker du är Moa. Finns alltid här för dig!

2007-07-12 @ 16:02:05
Postat av: Hevin

jAG SAKNAR DIG OCH ÄLSKAR DIG GUMMAN

2007-07-24 @ 02:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0