jobb, jobb, jobb.

yoo :)
Ännu en dag med manofobiskt arbete, "Hej jag heter Moa Bengtsson och jag ringer i från ComHem" ;). Ni hör ju själva hur det låter, ett absurt, och makabert arbete som relaterar till att minst halva Sveriges befolkning hatar en, för vem gillar telefonförsäljare? Förutom den luddiga snubben som försökte ragga på en.
Han hade tydligen inte fattat att telefonförsäljning säljs inte privat utan via telefon, not face to face.
Med tanke på allt, trvis jag faktiskt. 
Jag är telefonförsäljare i kropp och själ?? Men ser ändå inte fram emot denna ljuvliga dagsarbete.
13.00-21.00 är då mina arbetstider. fint.

åååh Maria gumman var här i går. Vi var och kollade på Harry Potter 5 :D. Sen var vi ute och gick i två och en halv timme, Maria babbla och jag lyssnade, jag tror jag pratade fem minuter av dessa timmar haha.
Det var jättekul och mysigt att ha henne här.!
image7

Maria hon med blåa ögonen, kolla in hennes ögen vilken power! :)
looove yoo gumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0