Kalas i gen!

doneAnna har ju äntligen fyllt 18 :). Grattis i gen gumman BTW tårtan var den goaste någonsin :).
Anna fick lite uppdrag i går som hon skulle genomföra också när vi var ut på krogen.

1. krama en polis... done
2. fria till någon hon inte känner... done
3. hitta ett ragg till Jennie... done

4. smälla två okända snubbar på aset... undone

5. dricka med ett särskilt sugrör som hon fick i present ute på krogen... undone
6. Ringa till 118118 och be dom koppla henne till en singel... done

Hon gjorde det mesta i alla fall :) hihi. Duktigt! Jag hade aldrig friat till någon jag INTE känner i alla fall, jättepinsamt. men hon klarade det mesta i alla fall :D.
Starkt av henne va? Med tanke på att hon är den prydaste männskan jag känner.

Sen var vi ut på Kharma, gillar inte stället, men med rätt folk är det rätt ok ändå:)

Just nu känns det som om jag slits mellan tre olika sidor utav världen, jag vet ingenting och jag vill allt!
Vad ska man göra, jag vill inte dras med men ändå gör jag det.
Jag hoppas det ordnar sig, vill er alla väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0