SUNNY BEACH!

Idag gäller det, ska åka om ungefär tvåtimmar sådär.!
Längtar så mycket det ska bli så kul!
Jag behöver väerkligen komma i väg ett tag! Kommer att sakna er mina vänner, men vi ses när jag kommer hem i gen! Älskar er<3 Familen:älskar er också!

JIPPIIIIE!
Bullen, bullen. Äntligen!

Såhär glad är jag just nu och så glad kommer jag att vara när jag kommer hem!
Jennifer och maria! Hjärta er!
image8

Vad underbart det känns!

Jag har så underbara vänner och jag älskar er verkligen!
Tack så mycket att ni finns för mig!
Är det någonting som jag verkligen lärt mig den här sommaren
(ni som känner mig förstår nog vad jag menar och vad jag syftar på)
I bland så uppskattar man inte det man har förren man har förlorat det! Då är det tyvärr redan försent!
Känslomässigt så kan det ibland vara svårt att uttrycka sig nog hur glad man är för att någon finns i ens liv eller för något man fått eller något man äger.
Men att jag har er betyder så otroligt mycket för mig! Jag hoppas ni vet om det! Och visste ni inte det så vet ni det nu!
Familjen, Vännerna, Djuren, Kärleken!

En riktigt vän för livet är guld värd!

Puss och kram!!

Kommentarer
Postat av: Hai

Shiet vilket fint hår du har!!
=)

2007-08-22 @ 12:46:59
URL: http://hai.blogg.se
Postat av: s.

hej igen moa! min blogg är soderqviist.blogg.se
titta in om du vill det!/s

2007-09-20 @ 09:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0